data:post.title

SZYBKI I EFEKTOWNY MAKIJAŻ- SYLWESTER, STUDNIÓWKA, KARNAWAŁ

wtorek, 29 grudnia 2015 Brak komentarzy


Sylwester już za 2 dni, a więc przychodzę do Was z szybkim i bardzo efektownym makijażem, który sprawdzi się przy każdym typie urody.Pięknie podkreśla jasną tęczówkę oka. Jest prosty w wykonaniu, oko jest lekko przydymione, seksowne, ale nie przerysowane. Jestem pewna, że każda z Was sobie z nim poradzi.

Wcześniej przygotowałam już bazę w postaci: podkładu, korektora oraz podkreśliłam brwi. O mojej metodzie uzupełniania brwi wspomniałam już wcześniej  w poście SPOSÓB NA PIĘKNE BRWI?

KROK 1 - Zmatowienie obszaru pod łukiem brwiowym


W tym kroku używamy matowego, jasnego beżu. Ja użyłam nr 351 marki INGLOT. Ja do tego celu używam dużego puchatego pędzla do blendowania, ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol. 2, nr 225. Naszym celem jest zmatowienie obszaru pod łukiem brwiowym, nie chodzi tu o pokrycie kolorem, a jedynie zabezpieczenie tego obszaru przed transferem ciemniejszych cieni, których będziemy używać w dalszych krokach.

KROK 2 - Cień KOBO Golden Rose nr 205


Ten cień to kosmetyk wielowymiarowy. Wygląda na ciemny róż, a w świetle opalizuje na złoto. Małym, precyzyjnym pędzelkiem (możecie użyć do tego celu również palców). Ja użyłam ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol. 2, nr 230. nakładamy go na całą ruchomą powiekę, z pominięciem wewnętrznego kącika oka.

ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol. 2, nr 230


KROK 3 - Cień KOBO Chocolate Sweets nr 139

KOBO Chocolate Sweets nr 139W załamanie powieki oraz odrobinę powyżej jej granicy, aplikujemy ciemny, brąz. Ja użyłam cienia KOBO Chocolate Sweets nr 139. Jest to piękny ciepły odcień, który ma w sobie również fioletowe tony. Cien aplikujemy również na zewnętrzny kącik oka. Najlepiej już podczas aplikacji lekko rozcierać cień ku górze. Ja do tego celu użyłam pędzla do blendowania z serii Zoeva Pink Elements Luxe Soft Definer nr 227.

KROK 4 - Podkreślenie dolnej powieki


Całą dolną powiekę podkreślamy kredką w ciemnym, granatowym kolorze. Najlepiej jeśli będzie miała metaliczny odcień. Ja dzięki uprzejmości koleżanek mieszkających za granicą posiadam zapas wykręcanych, mega trwałych kredek z niemieckiej drogerii DM. Najważniejsze aby kredka była trwała i żebyście nie musiały co chwila zerkać w lusterko. Kredkę lekko rozcieramy, następnie nakładamy cień Kobo Chocolate Sweets nr. 139. Całość blendujemy do uzyskania mgiełki na dolnej powiece.


KROK 5 - Rozjaśnienie wewnętrznego kącika

Do tego telu możecie użyć zarowno jasnego, połyskującego cienia, będzie pasował za równo jasny róż jak i odcień szampański. Ja w tym makijażu użyłam akurat rozświetlacza The Balm Mary-lou manizer. Cień aplikujemy małym precyzyjnym pędzelkiem lub palcem. Chodzi o nadanie spojrzeniu świeżości oraz optycznym powiększeniu oka.


KROK 6 - Makeup Revolution cień foliowy, Rose Gold

Nie jest to krok konieczny jeżeli nie lubicie takiego błysku w makijażu. Sam cień Golden Rose z Kobo ma w sobie drobinki odbijające światło. Ja aby dodatkowo podkreślić ten efekt, nałożyłam na środek powieki cień foliowy z Makeup Revolution w kolorze Rose Gold. Pięknie się mieni na powiece i odbija światło optycznie powiększając oko. Cień aplikujcie placem. Ma mokrą, lekko żelową konsystencję i najlepiej nakłada się go właśnie w ten sposób.
Makeup Revolution cień foliowy, Rose Gold
Makeup Revolution cień foliowy, Rose Gold

KROK 7 - Wykończenie makijażu


Teraz pozostało nam już wykończenie makijażu. 
Na górnej powiece malujemy lekko wyciągniętą kreskę. Ja z tym celu użyłam eye-linera w żelu z Mabyelline. Kreskę malujemy również na linii wodnej dolnej powieki. Eye-liner jest bardzo trwały. Gwarantuję Wam, że tam gdzie zaaplikujecie pozostanie w stanie nienaruszonym przez długie godziny. Następnie tuszujemy rzęsy (ja tuszuję tylko dolne, jak wiecie górne mam przedłużone). Możecie również przykleić sztuczne.




UŻYTE KOSMETYKI:

cień Inglot freedom system matte round - nr 351
cień Kobo Professional - nr 205
cień Kobo Professional - nr 139
cień Make-up Revolution eye foils - rose gold
kredka do oczu DM Trend it up contour & glide kajal - 090
tusz Maybelline mascara volum express big eyes
podkład Kobo Professional matt make up - 101 ivory
korektor Kobo Professional modeling illuminator with tens’up - 101
rozświetlacz MAC Mineralize Skinfinish - soft & gentle
bronzer Kobo Professional matt bronzing & contouring powder - 311
róż Bourjois - 34 
pomadka Bourjois rouge edition velvet - 09






Prześlij komentarz